2008-11-03
 16:34:05

Skola igen, jippi...

Hej. Jag lever. Haha. Skoldagen var inte så kul faktiskt, tråkigt nog. Känns så tråkigt att det inte är lov längre. Vore konstigt om jag tyckte att det var kul. Aja. Gick tidigare ifrån svenskan, skulle till tandläkaren juuu. Väl där så mötte jag pappa för att jag är så barnslig så jag ville ha med någon haha. Tandläkaren grävde och blåste och allt tog massa olika röntgen bilder. Men nada, inget där. Konstigt. Han sa iallafall att jag hade jätte fina tänder :) Sen skjusade pappa hem mig på cykeln haha. Här har jag inte gjort så mycket.
Idag ska jag kolla på gossip girl och äta middag, duscha och kolla på tv.

Har fått reda på att det vi har än så länge i skolan är:
Tre g-historia prov
Historia uppsats
So uppsats
Naturkunskapsprov
Svenska redovisning



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: