2008-11-24
 19:01:38

Sammanfattning

har inte bloggat på hur länge som helst nu om man jämför med hur ofta jag brukar blogga. Jag har haft mycket att berätta men glömt allt. Lite klantigt sådär.
Nu är det iallafall helt galet väder. storm inatt. jätte mycket snö. Slutar ju aldrig snöa. Har varit som natt hela dagen känns det som. Martin satt på en buss nyss, det fastnade. de fick hoppa av. Har sett flera bussar som kört fast och jätte många halkar hela tiden. dels malin när vi vänta på tåget. Hhaa.

Det spökar hos oss. När min syster var här och vi i borlänge så banka något på väggen utifrån, nån ryckte i handtaget och något mer. men inte en jäkel där såklart. När mamma och jag satt och kolla på tvn bankade nån på fönstret i ett annat rum. 110% säker. trodde det var pappa. Men ingen var där.

Iförgårr var pappa på systemet, han såg en gubbe som trilla handlöst ner på golvet. Pappa var först att hjälpa. Gubben krampade och blödde sjukt mycket så de fick ringa ambulans och min pappa var tvungen att springa vidare så andra hjälpte såklart.

Har varit på syntest, ska ju gå handledarkurs på lördag morgon, blä. Jag såg inte skillnad på de minsta bokstäverna på C och G. Men det gjorde inget. Bara lite lite fel då. Inte så konstigt då min bror och pappa har glasögon. Men det var ingen fara alls.

Igår åt jag på monoglian med martin cissi anna och markus. Skitgott och trevlans. Jätte sugen på wook nu.. Åt fasten jag var proppmätt, så gott var det faktiskt.

Vi har ny engelska lärare. Finns ingen sämre lärare. Säger åt oss att prata bra engelska, hör inte ett piss vad hon säger. ger oss konstiga uppgifter. Ingen fattar läxorna. Alla håller på att somna. Ingen är engagerad på hennes lektioner. Blir hon kvar vet jag inte vad jag gör. Jag vill läsa eng C men aldrig om hon är kvar. Hon prata med oss (rebecka) efter lektionen, så snackade hon engelska. Jag sa att vi har ingen engelska lektion nu så vi kan prata svenska. Det ska rebecka också. Men hon vägrade. Tant! Åh.

Har prov på torsdag  i geografi. Bara bänka sig framför boken. Jippi. Men måste duscha. Trött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: