2008-11-18
 18:50:19

Roocka fäätt

Hejhej, Vi fick inte huset. Vi fick inte låna så mycket pengar av banken. Många får inte det nu. Med all inflation och så. Men vi letar fortfarande, en del får vi ju låna. Det är en stor risk att köpa hus nu också. Ska man ta tillfället i akt när det är så billigt? eller ska man vänta tills det blir dyrt men räntan låg och mer säkert? hmm..
Ska igentligen plugga historia och ekonomi nu men paallaaaaaaaa så trött. Struntade i italienskan idag. AJaj. Får inte börja skolka. Men man pallar inte språk?!. Vi har fått en ny lärare i engelska. Världens sämsta faktiskt. Blir riktigt arg. Jag e där för att lära mig och inte för att försöka fatta vad hon säger pågrund av hennes usla engelska. Och hon säger att vi ska prata bra engelska. Tant

Juste, vi fick inte huset, men hörrni, vi ska köpa bilen vi åkte till borlänge mer. jaaaaa, ingen mer låg bil som luktar konstigt (inte äckligt) men konstigt efter wonderbounds. Blä. Och inte mer trångt. Jag säger bara Wiiihuu ändå fast det inte låter lika coolt som när malin säger det.

Helgen som kommer ska jag äta middag på monoglian med martin markus anna och cissi. Nästa helg ska vi på handledarkurs och ha lite mysig julkväll hos rebban. Haha. Vi ska ha pepparkakor lussebullar julmust och allt sånt där och se julfilmer. Myspyysigt. Kom på att vi är 7 tjejer som är nu som jag var i grundskolan me de andra. Saknar dem jätte mycket. Men ikväll får jag träffa dem, dh kväll hos anna. Synd är så kan ju inte agnes, hon spelar basket. Hon har sagt att hon ska sluta i flera år, men nej. Men till våren kan hon :)
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: