2008-11-05
 11:34:49

Hemma idag...

Igår blev det inte DH hos johanna, kunde inte ta mig dit. Kunde ju cykla såklart, men orkade och ville inte när det är så mörkt. Jätte tråkigt. Igårkväll satt jag flera timmar med att göra en bloggdesign. Gjorde den hyfsat bra sen råkade jag trycka på en sak som gjorde att ogjort. Men nu har jag faktiskt hittat nyu snyggare insperation. Men måste ha bilder till det. Aja vi får se.
Idag var det ju tema dag i skolan. Men jag gick inte. Har varit så trött så jag tyckte att jag förtjänade lite mer sömn istället för att sitta och skriva franska kärleks dikter i skolan. Tråkigt bara att jag missade när anaconda (svt2?) Var där.
Idag ska jag plugga plugga plugga, fixa bloggdesign, och martin kommer hit Wiiihuu :) Fast först gå ut med bajs hundarna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: