2008-11-06
 19:38:07

Bra dag idag.

hejhej. Idag var det lite tjafs om vart martin skulle vara. Markus ville ha med honom till deras papap och jag honom till mig. Martin hade tidigare sagt att han skulle till mig, klart  jag räknade med det då. Men det va inge allvarligt! Skoldagen var helt okej. Gick fort och var kul. Vi planerar klassfest, som vi gjort ett tag. Bara att vi aldrig kan ara hos någon, knepigt. Vi har ju varit på mongolian tillsammans, men det är ju inte samma sak.
Iallafall så slutade martin och jag samtidigt och vi åkte tåg tillsammans. I åkersberga gick han och gymmade och jag åkte hem. Sen kom han hem till mig nån timma senare. Vi har ätit och kollat på tv. Senare ska vi gå ut med hundarna (snark!) sen kolla på 4400, dt e en jätte bra serie! Och sen hells kitchen osm maritn och jag jämt kollar på tillsammans på torsdagar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: