2008-11-09
 13:20:49

Betyg

Pluggar förfullt till naturkunskapen imorgon. Inte många sidor, bara typ 20 faktiskt. Varför inte dra upp vilka betyg jag förväntar mig av ettan?
Naturkunskap MVG
Historia MVG
So MVG
Italienska G (haha)
Idrott VG
Datakunskap MVG
Geografi MVG
Svenska VG/MVG
Engelska VG
Matematik VG

Tror jag kommer uppnå de flesta. Italienskan har jag bara satsat på G för att jag orkar inte lägga ner tid på det. Dels för att jag inte tycker att det är kul och för att jag inte är så bra.

Jag satsar på gymnasiet nu väldigt mycket faktiskt. Dels för att jag inte vet om jag vill plugga vidare. Om jag inte gör det är det ju väldigt viktigt att ha bra betyg ändå för att söka jobb. Men jag satsar också på bra betyg för då känner jag mig duktig och mår bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: