2008-05-06
 16:32:10

UTTRÅKAD

Vet att jag skrev nyss, men jag har så tråkigt. Har inte ens nått att plugga. Ska snart till täby enskilda öppet hus..  Kan inte fatta att om 6 veckor går jag ut grundskolan. Längsta utbildningen man kan gå som agnes sa. Det är helt sjukt. Från dagis på båtstorp till förskolan i hacksta från tvåan i åkerstorp och sist men inte minst min nuvarande skola solskiftet. Det ska bli så skönt men sorgligt. Jag älskar min klass och visa lärare. Skolan är helt OK ingen toppen skola men inte så dålig heller. Jag hoppas verkligen jag kommer in på täby enskilda, för det första ligger den bra till, ganska nära osv. Martin går där, det är tryggt. Anna och linnea ska börja där, det är också tryggt att börja i en klass med några man känner redan. Den är inte så stor, och jag gillar små skolor. Ja den verkar allmänt bara vara bra.

Från solskiftet till Täby enskilda tack?
Vinter framsidan


a

Det är inte så bra arbetsmiljö där. Men dom har underbar utrustning för foto, film, radio osv :)



PUBLICERAT: 2008-05-06, 17:49:32 | URL: http://koolt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: