2008-05-27
 17:29:31

Planer

Göra den här veckan?
- Sova hos anna (dh kväll)
- Museum
- Lämna in mobil
- Köpa klänning
- Brännbollsdag?
- Landet

Det är det enda planerat. Alltså åker jag till anna ikväll, kollar på tv och sover där med linnea. Sen åker vi imorgon till museumet med klassen, efter det hoppar jag av i täby. Lämnar in mobilen och köper en klänning. sen ska vi kanske åka till hägernäs strand, men tror inte det. Sen på torsdag är det vanlig dag i skolan och sen kanske jag och anna sover hos pojksen och sen åker vi till landet på morgonen, kanske att vi åker till skolan och har brännbollsdag. Sen är vi på deras landställe solar och fixar med båten och kanske leker med lilla noel? 
Sådär. där har ni min vecka!


S

Kul med köpa klänningen! Vart ska du köpa den??
Ha en bra vecka!! =)

//S



PUBLICERAT: 2008-05-27, 17:37:00 | URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Sanna

Ha en fin kväll :)

Ps. Om du har svaret på min fråga som jag frågar i min blogg så får du hemskt gärna svara :)

Kram



PUBLICERAT: 2008-05-27, 17:42:13 | URL: http://sannawiberg.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: