2008-05-28
 22:36:33

hihihihihi

Hejsan. Idag vid halv 8 var jag så rastlös och orkade inte vara hemma så då drog jag till maritn helt spontant. Han var med sin klass på stranden och grillade och annat. Så maritn mötte mig och så gick vi dit. Jag var jätte nervös men det visade sig att de var jätte gulliga :) Kom fram och hälsade och så. Killarna spelade fotboll så de andra tjejerna satt och snackade om saker haha... Men iallafall så gick jag martin mattias och joakim till macdonalds och köpte glass. Sen så gick vi tillbaka.. Mattias är nog en avde knäppaste personerna jag träffa. Det kom några tjejer och joggade så sa jag; spring med dem och prata. Så gör han det! Haha. Sen grillade vi typ papper? Men det blev kallt och så och martin och jag gick hem till honom. Mina fötter var inte så mysiga efter jag hade gått så jävla mycket idag, inte suttit stilla så mycket och så har det varit varmt. Så jag tog ett fotbad :) Nu ska jag sova hos martin.. Struntar i spanskan, orkar inte med dumma vikarier. Får väl få IG, jag bryr mig inte längre. Men iallafall så sover jag här idag, jag var inte beredd på det sås jag har inge smink eller ombyte eller medicin, så jag får åka hem tidigt och fixa det. Ha det bra, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: