2008-05-19
 19:46:02

Bloggar

Tänkt på att folk verkar vara rädda för att erkänna att de läser personers bloggar. Jag tex ville inte säga det, jag vet inte varför. Men nu står jag för det. Vad är felet igentligen? Jo typ att mani nte har något liv. Men iallafall läser jag kissies. Jag hatar henne grovt men jag kan inte låta bli att klicka mig in på den. Jag hittade idag hennes kompis fannys blogg. Det här är taget ur den:

"För det första, varför ljuger du om din ögonfärg? :S Hur sjuk får man bli.
Du ljuger om vilket smink du köper, du ljuger om hur många poäng du gick ut med, du ljuger om hur mycket pengar du tjänar, du ljuger om kompisar du inte har, du ljuger om vart du har köpt dina kläder, du ljuger om att din "chlóé väska är äkta (noot!).
Nej vet du vad, säg att jag är en knarkare, för jag vet själv att jag inte är någon!
Kalla min slampa, gör det, det är inte jag som hånglar upp första bästa kille? (Erik i mariatorget, Fablesse philip, robba, Erik hos lavve etc etc)
Du ljuger om att Sebbzuz har försökt våldta dig, du ljuger om att Sebastian har tafsat på mig, du ljuger om saker du har gjort/ska göra. Och om du är så jäva rik, vafan går du aldrig och färgar håret hos frisören? Ska du klanka ner på mig, då, då jag har jag ALL RÄTT att skriva sanningen.

Lilla du, världen fungerar inte så. Din lilla bubbla kommer spricka snart när alla förstår att du är en bluff!
Skriv vad du vill i din blogg, du vet ju att ändå 90% av dina läsare HATAR dig? :)
Så som du har behandlat mig behandlar man inte sina vänner. Under loppet av en vecka har du hunnit storbråka med både mig och din vän Claudia som du klankade ner extremt på i, ja precis, din blogg.
Tänk innan du handlar. Du är en vanlig medelklass unge, men med lite lägre iq än oss andra möjligtvist."

Det är så grymt skönt att någon har nu bevisat att den lillaungen är en bluff, iallafall till en stor del. Jag vill sluta läsa hennes blogg, och det ska jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: