2008-05-07
 15:04:56

7 maj

Igår hos anna var det jätte mysigt :) Anna karin hade bakat kladdkaka och desperate housewifes va ju jätte bra (som vanligt) Sen åkte jag hem och sov.
Idag i skolan så hade vi först igentligen lektioner men vi tjejer övade på våran låt "someday" som de ska spela på jubilemet skolan ska ha. Sen hade vi nationella, Jag agnes johanna och anna var i en grupp. Moshen är så dålig och seg att fatta så allt vart bajs.. Orkar inte förklara.
sen hade vi lunch och efter det övade vi på musiken igen. Det blev jätte bra. Jag vet att jag inte alls e bra på att sjunga men det lät ändå bra tillsammans. Sen skulle jag ha spanska men våran spanska lärare är sjuk. 
Martin kommer hit senare idag. Han har ju ledigt imorgon och på fredag :/ orättvist haha.
37 dagar kvar


Lisa

Ha en bra dag :)



PUBLICERAT: 2008-05-07, 15:06:08 | URL: http://wlisa.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: