2008-05-06
 16:07:42

6 maj

Hej. HUr gick det på nationella? För mig gick det inge vidare. Va så kort tid att hinna med allt. Men jag kommer nog klara det. Hur som helst så ska vi tydligen ha ma nat del A imorgon. Lite konstigt då vi skulle ha alla muntliga nästa vecka. Jaja, det blir säkert bra och ha allt klart. Jag ska va med en bra grupp, anna johanna och veronica. Glad att jag kom med i den!  Efter nat gick vi ut och solade, sen hade vi lite religion och engelska, Sen åt vi lunch och åkte till Mcdonalds och åt mcflurry såklart. Sen hade vi lite matte. Vi har inget kvar att plugga, så tydligen ska vi skaffa gymnasieböcker själva och plugga på det. Och det tänker jag inte göra. Sen hade vi skit tråkig idrottslektion. Vi prata idag också om avslutningsmiddagen ( ja vi ska ha avslutningsmiddag på kvällen med 9orna och sen ha nått töntigt "disco" istället för bal) haha det kommer bli så klockrent...

38 dagar kvar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: