2008-05-05
 10:22:37

5 maj

kollade nyss statistiken på bloggen. runt 50 unika de senaste 5 dagarna. Helt sjukt med tanke på att jag inte varit flitig med att blogga eller något. Men kul och välkomna alla nya läsare. Har lite mörkt och trist här men jag sak be min käre pojkvän att göra ny header :) Vilken färg ska det vara tycker ni?
Min morgon har varit åt helvete. Jag kunde inte få sova imorse pga alla jävla fåglar som piper och låter, ville bara ut och skjuta dem när man har en timma kvar att sova. Visst är det mysigt med fågelkvitter men inte när man vill sova! Sen så gick jag upp och åt och fixade mig på en halvtimma. När jag åkte till IP tog jag en risk för det hade varit punka på mopeden, men det var stenhårt. Men på mer än halva vägen så saktade mopeden in. så jag körde upp på trottoaren (tur att jag inte var på nån stor väg med mycket bilar) Sen försökte jag starta mopeden men det gick inte, inte med el eller kick. Sen märkte jag att det läkte bensin från luftrenaren. Jag ringde martin och han försökte hjälpa mig men vi fatta ingenting. Sen så kom mamma med bensin men det fanns ju fortfarande kvar med vi fyllde på. Den startade ändå inet. Då skulle vi ställa den åt sidan och så ringde vi min morbror och fråga om han kunde bärga den ikväll. Så sa han att han kunde komma på en gång istället. Då stog vi där och pilla och skruvade. Sen startade den men så dog den igen. Så läckte det bara mer och mer. Då körde vi hem den på hans flak. Nu skulle jag igentligen varit på IP Men jag kan inte komma dit och har ont i magen pga all stress. Smsade med anna under stunden jag stod där och hon sa att Camilla (min idrottslärare) Sa att jag skulle komma dit ändå, men det kunde jag ju inte. Mamma får ringa och prata med henne, för det här kan jag ju inte rå över.
Ska plugga istället med uppsatser och plugga matte för imorgon är det nat. del 3 och det är väl rätt svårt. Sen kommer martin och han får plocka isär förgasaren sen ska mopeden förhoppningsvis funka...Tar med en bild på min och martins moped och en på våran nya dataskärm.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: