2008-05-04
 17:03:10

4 maj

Hej, kom hem för en stund sen.
Igår så hjälpte alla till med trädgården, krattade, fixade hallonbuskarna, sågade grenar osv. Sen åkte vi och handlade och i coop vare nå jippo med massa smakprovsaker godis regn och nån cirkusskola som uppträde. Delvis tjejerna som var med i talang 08 förra fredagen som va 4 dolls eller va de hette. Sen åkte vi hem och hjälpte till mer och sen åt vi god mat. Sen gick vi på promenad i någon timma.
Idag hade vi ångest när vi skulle hem för det var ett sånt himla fint väder och skönt. Vi gick upp och packade ihop och gick promenad och åt lunch sen åkte vi. Jag sov först i martins famn sen så sov martin och johan mot mig och två hundar i mitt knä, det va rätt jobbigt men mysigt.
Nu är mamma och pappa och hämtar våran nya data skärm som kommer. Våran förra gick ju sönder, den här ska vara mycket snyggare och bättre. Alltså vi har en stor platt tv som data skärm haha..
Kom på att jag inte saknad datorn så mycket. Så trött på alla bloggar och min egen också faktiskt. Men vill ändå fortsätta skriva. Nu ska jag fortsätta skriva på min über långa uppsats om hindusimen och buddismen och sen om bajstråkiga värmepumpen. Kommer bilder från borlänge senare. Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: