2008-05-29
 14:59:30

29 maj

Hello. Idag så åkte jag och martin hem ifrån honom hit för jag skulle ta medicin och sånt, åkte ju dit utan något. Sen åkte jag till skolan så jag skulle vara med på hkn, men det var inte våran grupp. Så vi segade och spelade kort. Skit tråkigt. Sen hade vi nv. då fick vi reda på betyg. Jag hade fått vg i allt. och jag vart så jävla arg för han är så snål med betygen, sätter ribban jätte högt för mvg. Så anna och jag gick till rektorn för vi tyckte att vi var orättvist bedömda. Hon skuille prata med honom. Sen så ahde vi lunch och sen nv/ma, men där gjorde vi inget. Så jag åkte hem runt 1. Här har jag martin och johan haft vattenkrig, men jag är lite av en pussy och slutade tidigare än dem. De håller fortfarande på. Martin hitta den största hinken han hitta och hällde över johan. Martin och jag kanske åker till hägernäs idag. Men först måste mamam hämta ut medicin till mig. Fan va varmt men skönt väder det är idag. Nu ska jag se vad killarna gör. Fast jag vet inte om jag vågar, kanske blir dygn våt


http://TUMADRE.blogg.se

fin blogg!



PUBLICERAT: 2008-05-29, 15:24:58 | URL: http://TUMADRE.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: