2008-05-28
 17:33:42

28 maj

Hejsan. Igår sov jag hos anna med linnea som ni vet. Vi somnade mellan 12 och 1. Svårt att somna med en skrattunge brevid. Vi gick upp typ halv 9. Vi åt inte så mycket och gick till tåget efter en timma. Sen kom klassen och vi åkte till sjöhistoriska museumet. Men först åt vi på donken. På museumet så sög det. Jag och anna blev jagade av nån gamling :O Sen åkte vi hem men först gick vi i värmen. Sjukt varmt idag. sen tog vi tåget. I täby hoppade jag av och sen kom martin. Jag köpte korta jeans shorts på bikbok. Sen gick vi till hm och där köpte martin 4 linnen och 1 par shorts till mig haha, snäll pojkvän! Världens bästa :)  Sen gick vi till gina tricot, där köpte jag klänning till avslutningsmiddagen. Juste gick till 3 idag, som vanligt är de skit dryga. Dem sa att det var en krossskada (Men jag har inte haft sönder den!) och att det skulle kosta 1500, skit ner er ! Sen åket jag till österskär och hämtade mopeden. Nu har jag käkat och har inget att göra, skönt? Eller inte...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: