2008-05-27
 16:14:21

27 maj

Hej, dagen har varit typ sämst. Men vi fick succé av våran grönalund film, mvg. Men sen fick jag stanna med min lärare och fick en utskällning så jag åkte hem och gjorde om min uppsats sen åkte jag till agnes. Där kollade vi såklart på sex and the city. Sen gick vi till skolan och fick tillbaka nv prov 25/27 wiie.. Men det spelar nog ingen roll, får nog bara vg ändå, jävla bajs gubbe. Sen så Hade vi idrott. Brännboll. Mitt lag vann (förlorade:( ) med 57 poäng! NU är jag hemma och har inget att göra, kanske klar med allt arbete i grundskolan. Ikväll ska vi till anna och se gossipgirl och desperate housewifes. Sen ska jag och linnea sova där. Imorgon blir det sovmorgon. För sen ska vi till museumet.

Utan vänner och framför allt martin och familjen skulle jag ge upp allt. Jag skulle inte orka. Tack för allt, jag älskar er. (tack älskling för headern)

17 dagar kvar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: