2008-05-26
 18:50:31

26 maj

hejsan. Idag i skolan så hade vi först bild, kommer få vg fick jag reda på. Gjorde mitt självporträtt, vart rätt nöjd fast det inte helt liknade mig. men det är rätt svårt. Sen hade vi igentligen idrott efter lunchen men den var inställt. Så vi flyttade so och hade det en stund. Sen så hade vi reflektion och vi pratade om brännbollsdagen på fredag och vi ska vara i olika grupper alla i klassen. Det suger totalt. Men som tur är så är jag inte gruppledare som många andra i min klass blev. men jag vill verkligen inte gå..  Men iallfall så skulle vi ha språk men sen skulle jag anna och linnea till kuratorn :) Fast vi snackar inte så himla mycket allvar haha. Så det blev ingen spanska för vår del :D Sen så fick vi sluta, då åkte anna jag och linnea och köpte godis och sen hit till mig. Vi har redigerat klart filmen! Jätte bra ;) Skulle kunna bli liiiite bättre men vi är inga proffs. Nu vet jag inte vad jag ska göra och det suger...

18 dagar kvar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: