2008-05-25
 16:04:07

25 maj

Hej allesammans.
Igår hämtade linnea och johanna mig för att martin skulle ha mopeden.  Så hämtade vi josefin på vägen också. Vi kom till jessica runt 7 och där grillade vi fläskfile och jessica hade förberett allt annat. Så kom agnes frida linn och jenny. Det var jätte gott och trevligt sällskap. Sen kollade vi på melodifestivalen som var så jävla patetiskt. Under tiden försökte vi komma på lösningar hur vi skulle komma till garnsviken. Det blev så att johanna och linnea skjusade mig och agnes, men först skulle vi till statiol och tanka, men där var det stängt så vi åkte till statoil i söra. Sen åkte vi till garnsviken, snacka om att jag frös :/, Sen skulle johanna jenny och linnea hämta ersten men vi hade inte tillräckligt med hjälmar. Men så hälsade vi på folk men det var inte särskilt kul så vi drog tillbaka till jessica. Men där kollade vi kort på bert och sen åkte i princip alla. Hemma så gick jag och la mig direkt.

Inte konstigt att våran perelli kom på ynka 18plats. alla små länder i öst kompis röstar åp varandra, så jävla tråkigt. Kul att bjrön gustafsson drev med dem :D Det var höjdpunkten i hela skiten.

Imorse så gick vi upp tidigt och gav mamma sin mrosdag present, en jättefin klocka med örhänge och halsband :) Sen så har vi redigerat filmen och annat och busat , martin och jag alltså :) Han åkte för en timma sen. Jag har suttit vid datan och nördat mig. Pappa står och grillar nu :D Jätte hungrig.

19 dagar kvar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: