2008-05-24
 17:30:07

24 maj

Hejsan.. Idag så gick vi upp typ halv 11 och gjorde i ordning oss, sen åkte vi till drogkampen på IP. Martin och jag satt vid en station (f&s) Det gick fortare än anat och var rätt skönt för man satt i solen. sen åkte vi till willys och hadnalde mat och familjepizza och när vi kom hem satte vi oss i solen och åt. Sen solade martin och jag på trampolinen, såklart blir han brunare snabbt. Sen har vi försökt vaxa mina ben. Gick bra men allt är inte borta och jag har lovat martin igen att inte vaxa på ett tag så vi kan ta det sista. Nu ska han och tanka mopeden för han ska hämta johan och de ska käka på donken. Nu ska jag duscha, ska till jessica snart. Så ni får ha det så kul ikväll, det ska jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: