2008-05-23
 10:43:34

23 maj

Hej. Igår var jag hemma som ni märkte för jag skrev ett litet inlägg när jag var ute och gick. När jag kom hem var johan hemma så vi cyklade till statoil och köpte glass :)  Sen kom martin och vi var ute och han tvättade mopeden och johan och han hade vattenkrig. Sen spelade vi lite fotboll men mest brottades vi i gräset och pussades. Efter det försökte vi fixa film mn det funkade inte :( sen åt vi. Senare skulle vi på kibox men jag orkade inte mådde dåligt så vi gymmade lite sakta men inte så länge för jag mådde as illa. Sen åkte vi hem och såg lite på melodifestivalen. sen la vi oss :)

Idag låg martin och pussade på mig när jag vaknade och sen gick han till bussen och jag gick upp. I skolan hade vi fysik prov om ljud. GIck bra men jag tror jag kommer vara nått poäng från mvg, det kan jag nog slå vad om.. Kom på att jag hde gjort fel precis nrä jag hade gått ut. Det var läte jobbigt. Sen hade vi lite so men inte så länge .Så fick vi sluta klockan 10, skönt! När jag kolalde på dn stod det att obehöriga lärare ska inte få ge betyg Synd bara att det inte rä infört i år, för då skulle moshen inte få ge det utan en behörig. Bajs :/ Men iallafall idag ska jag kanske åka till täby. Mors dag på söndag!

Imorgon ska jag till drogkampen på ip och sitta på en station med martin 12-16 man får ju pengar! Sen ska jag till jessica och grilla med andra trevliga människor. Martin får sitta här med Johan och max om han står ut :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: