2008-05-21
 21:01:41

21 maj

Hej. Snabbt blogg inlägg! Idag var jag hemma för jag mådde inte så bra , men jag vaar tvungen att åka till martin för att fixa filmen. Mötte martin och markus på friskis och åkte till dem. Sen kom anna och linnea. Vi redigerade och så men det är inte klart! Sen gick vi till macdonalds, på min mobil hjade jag missat massa samtal för mamma och de var påväg. Vi åket till polisen och fixade pass. Det gick fort men alla vart så jävla fula :D hahahaha.. Sen lämnade dem mig i centrum där martin och markus mötte mig och vi såg när min skola hade jubileum.- Det sög... Sorry. Men det var jätte långtråkigt. men mina klasskompisar var skit duktiga :) Förtom att jessicas gitarr cpade... Men nu ska jag se pussyccatdolls 2!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: