2008-05-20
 15:23:36

20 maj

Idag är det den 20 maj och det betyder mina vänner att det är en månad kvar tills jag åker till spanien! woho/johan

Dagen idag i skolan, var helt onödig. Först hade jag syslöjd. Sen skulle mina kompisar öva till jubileumet så jag gick och lyssnade på dem. Sen hade vi lunch och sen övade dem igen. Skulle ha prov men moshen fick skriva ett nytt för han hade tappat bort det gamla. Men vi gjorde inget prov för mer än häflten övade eller var borta och det var så försenat så alla ska göra det på fredag. Sen skulle vi ha idrott men mina kompisar behövde inte ha det så jag sket också i det. Dagen har alltså varit nästan helt onödig. Idag börjar gossip girl igen och såklart är det desperate housewifes. tror jag stannar hemma och kollar. Idag vet jag inte annars vad jag ska göra. ta det lugnt :) Städa rummet tror jag. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: