2008-05-19
 13:41:47

19 maj

Hello. Idag är jag på bra humör :) Imorse gjorde jag klart min målning mona lisa, blev lite rörig men jag är inget proffs så det blir okej. Sen hade vi lunch och efter det idrott. Då lekte vi i skogen haha. Sen hade vi reflektion. Där pratade vi om klassresa och avslutningsmiddag. I klassresan ska vi bo 6 tjejer i vardera två stugor med två vuxna i varje och det suger get. Kul med föräldrar i stugorna, inte! Men vi kanske tar en vuxen i våran stuga så vi sju tjejer får sova ihop! På klassresan ska vi cykla till stugorna 5 km. Där ska vi vara typ 2 nätter, och vi ska typ på fångarna på slottet :D. Vi fick inbjudningar till avslutningsmiddagen, fulaste inbjudan jag sett haha, nej men det duger. Jag är hemma nu för vi har ingen spanska (våran lärare är sjuk till den 30 juni.. och hon har redan varit sjuk i typ 2 veckor. Vi har haft massa dålöiga vikarier. Vetefan hur det blir med betygen alltså.. 
Måste lägga ut mopeden på blocket. Den ska ju säljas nu. Sorligt men behöver pengar och ska vara borta hela sommaren,. Nu ska jag plugga om ljud! Prov imorgon. Wish me luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: