2008-05-18
 20:14:58

18 maj

sent inlägg, jag vet :/ Men har inte varit på så bra humör, är skit stressad för prov och sånt. Idag åkte mamma martin johan och pappa till rampen och städade, jag stannade hemma och skrev filmanalys. Sen kom de hem och vi tittade på tv och sen åt vi. Sen sa min syrra att hon hade vax som hon itne ville ha så martin och jagförsökte vaxa mina ben men de är för kort hår :( Men jag har lovat martin att vänta typ en vecka haha.. Så han åkte hem för ett tag sen. Nästa vecka är det prov om ljud, spanska uppsats och kanske oförberett engelska prov och annat. Annat som händer är att det är jubileum som jag pratat om. Min musik lärare tror jag ska vara med och kommer lacka ur när jag säger att jag itne ska vara det. Det kommer iallafall vara ons-fre. På torsdag ska det typ vara klämdag och slutar tidigare. På lördag ska jessica ha middag. Martin kommer åka till landet över helgen men jag ska nog stanna hemma. Vi får se... Nu ska jag plugga lite och så. Puss

Att göra:
2 teknik prov 
Film analys
So film
Matte prov (?)
Spanska uppsats
Spanska prov
Engelska prov
Göra klart bild saker
Göra klart sy grejer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: