2008-05-17
 14:05:26

17 maj

Hej! Igår hade vio nationellt muntligt prov som blev väldigt försenat. Undr den tiden tog moshen in mgi i personal rummmet där ingalill satt. Hon sa att jag ska få göra ett extra prov, det va typ bara hon som prata som att hon sa vad han ville. Men det tror jag itne på, han har ju en egen käft att prata med. Men iallafall så var jag med Anna Linnea och agnes på muntliga svenska, Gick skit bra. Hon sa att det bara var ett "kvitto" på hur duktiga vi är.. Sen hade vi lite musik sen begav vi oss hem och packade. Sen kom linnea och vi åkte till centrum. På tåget satt anna. Vi filmade men det blev mest flams.. Eller haha allt blev typ det. På gröna lund va det inte så mycket folk, as skönt. Inga köer typ. Åkte nästan allt. KANSKE lägger ut våran film om jag vågar.. Efter så gick vi till annas båt, väl där mådde jag och linnea as illa. Dels karussellerna och att båten gungade. Men linnea mådde mycket dåligare än mig. Så hennes föräldrar fick hämta henne. Synd.. Det var mysigt att sova där och efter ett tag blev det skönt med vågorna. På morgonen låg anna och jag och pratade och åt lite frukost. Sen åkte vi hem med peter. Jag har lagt in våra filmer. Om några timmar kommer martin hit. Han jobbar :) Jag ska nogbörja redigera filmen, om jag kan :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: