2008-05-15
 15:03:56

15 maj

Hej. Orkar inte blogga så mycket nu. Är så jävla arg på fitt mohsen.. Orkar verkligen inte. Jag känner att jag ger upp skolan.. Det är bara två vanliga veckor kvar.. Så det går väl an. Men ändå, jag är så jävla skoltrött. Orkar inte flamsa som förut längre. Vill bara ha sommarlov. Finns flera saker jag är irreterad på i skolan nu. Så himla jobbigt. Men jag ska klara det!

Imorgon blir det gröna lund :) Det ser jag iallafall fram emot. Med anna och linnea. Ja nu erkände jag arbetsplatsen vi ska besöka, men det spelar nog ingen roll. Det ska bli skit kul, eller hur tjejer ? Älskar er :)  Tar med skitfula bilder från grönalund 2006! haha självklart måste jag ta med nya också :) Skillnad ? Jaaaaa!

image133image132


jessica

amen det är gaaalet va söt den där dtora bilden var på dig och anna! haha, den lilla med :P


sara

haha tack!



PUBLICERAT: 2008-05-19, 13:31:58 | URL: http://asara.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: