2008-05-13
 16:19:40

13 maj

Hejsan. Idag i skolan så hade vi slöjd. Jag gör ett jingjang djur, haha. Men faktiskt så har jag så dålig fantasi och hatar slöjd. Sen hade vi sv/so. Då skickade vi mejl till arbetsplatsen. Vi ska dit på fredag. Saken är bara den att jkag får inte ihop min ekonomi nu när jag ska betala pass,plojfoto,skoltröja och annat inom en månad och jag ska till spanien så det måste köpas massa annat också. Får lite panik. Det löser sig säkert....Iallafall så hade vi engelska. Sen hade vi lunch och gick till agnes. Där åt vi kokosbollar och kollade på sex and the city <3<3<3 Sen gick vi tillbaka och övade på musiken och det gick inte bra alls. Men jag ska ju inte vara med på jubileumet. Sen så hade vi idrott. Körde baseball. Det vart lika. Idag ska jag inte göra ett skit. Eller jo, åka till anna och se DH :) längtar!


nea

sex and the city



PUBLICERAT: 2008-05-14, 19:38:51 | URL: http://crystallips.blogg.se
Anonym

ja, de gjorde jag med



PUBLICERAT: 2008-05-14, 20:43:11 | URL: http://crystallips.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: