2008-05-11
 15:58:55

11 maj

Hej. Martin ringde nyss. han kommer hit idag. Fasten han har varit borta jtäte mycket från sin mamma så skulle han hit. Han och markus ska nämligen få skjus av en kille som jobbar där som också bor i berga.
Vaknade runt elva igår, som sagt såg jag englas begravning. Jag tycker begravningar ska vara privata för det är något bara för släkt och vänner. Men om deras familj verkligen ville visa det på tv så okej. Det är deras val och inte vårat! Men iallafall så stressade jag iväg till linnea. Där solade vi och åt frukost. sen så bestämde vi oss för att åka och köpa glass och sen åka till dommarudden. Så det gjorde vi och vi låg och sola på dommarudden länge och pratade. Sen doppade jag och anna oss men fegisen linnea vågade inte. Den var inte så kallt som jag trodde. Där med invigde vi årets första dopp. Sen åkte vi till linnea igen. Där solade vi mer och hoppade i jaccuzin och badade lite. Sen åt vi middag. efter det så kollade vi på massa cp filmer på youtube ;) Sen kollade vi på date movie. Sen gick vi och la oss. Imorse så vaknade jag och de var nere. Vi gjorde scones och åt. Sen solade vi och jag blev faktiskt lite brun. Tar ett tag på mig... Sen åkte jag hem. Här solade jag mer och pluggade. Men har fortfarande inte fått så mycket färg som jag hoppats på. Idag är det ju sjukt varmt men tyvärr så nästa vecka kommer vädret vara 10 grader kallare än va det varit i denna helg. Synd.. Idag ska vi grilla tror jag. Nu ska jag börja på min bajs fitt spanska uppsats om min framtid typ. Pusssssssssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: