2008-03-29
 17:59:52

tänkte...

tänkte på en sak.. När man kollar på gamla bilder längtar man så tillbaka till sian förra kompisar och gamla minnen. Men det sorliga är att man förändras så mycket och hamnar i olika kompis kretsar och vissa röker och dricker osv. Jag vill ju ta upp kontakten ofta, men jag vill inte hamna i en sån krets som super varje helg och så. Sorligt men sant. De flesta ungarna i min ålder gör ju nästan bara sånt på helgerna. Därför är jag tacksam över att mina kompisar inte är så. Sorligt att titta tillbaka på sin tid i högstadiet med skandaler och sprit osv. Jag kanske låter präktig men jag tycker verkligen att man kan ha kul utan att ha alkohol som stöd. Dels för att man minns bättre och är sig själv. Visst att det kan vara kul ibland, men inte varje helg. Det jag ville säga igentligen var att jag inte vill hamna bland sånna kompisar som får mig att bli så. Men visst kan jag ställa upp på att träffa mina gamla vänner igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: