2008-03-10
 22:02:13

sommar

Blev lite sugen på att skriva om sommaren när anna gjorde det..

Det är typ 12 skolveckor eller något annat tills jag slutar grundskolan. Går ut fredagen den 13de. En vecka efter åker min familj och Martin till spanien, till murcia. Det ligger några meter ifrån Mar menor, europas största lagun. Det kommer bli dom tre bästa veckorna på länge. Jag och Martin kommer bli så snygga :) Danmark va underbart fast det inte var så fint väder. Och spanien kommer bli 10x bättre. Jag har inte varit utomlands (förutom danmark) På över 10 år. Jätte glad att jag får spendera tiden med Martin där.

Senare på sommaren åker vi till trästa, Martins kusiner från USA kommer. Och martins storesyster Frida ska gifta sig med Johan. (Innan sommaren ska också hans bror Johan gifta sig med Camilla) Sen fyller Martin och Markus år samtidigt som min pappa.. Så det blir som sagt nån/några veckor med anna och markus :)

Annars hoppas jag att vi åker till borlänge, där min farmor och farfar bor. Länge sen jag var där på en sommar. Det blir nog nån vecka vi åker dit.

Sen har jag inget direkt planerat men det kommer nog bli en händelserik sommar. Och martin och jag firar ju ett år som förlovade :)

Men det jag mest tänker på är mina betyg, som jag igentligen inte borde. Jag får för höga förväntningar. IGentligen är poängen inte det viktigaste men bara jag kommer in på enskilda. Men jag har ju över medel så det borde jag ju få.. Plus att jag kommer höja mig mycket denna termin hoppas jag. Minst 250 poäng.


Nu ska jag plugga och sen lägga mig..   Sov gott



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: