2008-03-06
 15:10:25

Prov, Amodel

Provet gick väl bra, skrev ganska mycket men kunde inte två frågor, kanske får vg. Om jag får nått poäng ifrån blir jag jääävligt sur. Vill ju höja till VG. Gick hem med Anna och Linnea, vi tre kanske börjar täby tillsammans, eftersom linnea och jag har lika poäng så kommer båda nog in och anna har höga. Tror det kommer bli jätte bra. Man vill ju också få nya kompisar, men om man inte får det så har man iallafall dom.

"Shit....såg på nyheterna nyss. ÄNTLIGEN har dom haffat "modellagenturen" A-model. ÄNTLIGEN! Jävla idioter. Jag var med där för 1 år sedan typ.. Ja, jag vart också blåst! Många tjejer mailar mig o frågar "du som var med i A model, jag ska testfotas för dom....är dom bra?" Jag svarar alltid att man absolut INTE ska träffa dom, för att dom bara blåser folk. Och nu tog dom upp det på nyheterna. Äntligen. För att gå med där måste man betala 3000 kr (setcard, medlemskap m.m.), man ska inte betala ett skit. Och så tog dom också upp på nyheterna att ingen modell där har fått betalt för ett jobb.. Så nu hoppas jag att ni alla som är med i A model eller funderar på att söka dit.....snälla skit i dom!!! Sök till en SERIÖS agentur istället. Dom är bara bluff. Jag är glad för att jag tillslut förstod att det var något skumt med dom, så jag bytte agentur till Up! Models. Och där har jag inte betalat ett piss, och därifrån har jag fått jobb som JAG fått betalt för."

Hittade jag i kenzas blogg..

Martin och Markus är ju med där. Har förstått att dom är oseriösa, har läst och hört det. Dessutom har dom maaaassa modeller som är korta och inte alls har modellutseende som på andra agenturer. Seriösa tar inte tex in tjejer på 150 cm som amodel har gjort. När något har fått modelljobb så läggs det in på setcardet och nästan ingen har det. Så om ni ska söka till någon agentur ta typ stockholmsgruppen (många får jobb där) elite model up!model och kolla först med andra som är med eller har varit med om dom vekrligen är seriösa. Martin och markus har liksom sagt 3000 var på det här och kommer enligt kenza och nyheterna inte få jobb. VIsst, dom har setcard nu men det ska man väl itne betala så mycket för. Ska berätta det för Martin snart. Han är och tränar. Jag skulle träna men han kom dit nöär jag sluta och ajg vill inte träna själv.


Marie

VG är ju skitbra! Hoppas på det! =)

Jag hoppas att du får en trevlig kväll!
Och sov så gott!
Kram kram från Marie



PUBLICERAT: 2008-03-06, 20:39:22 | URL: http://marie2u.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: