2008-03-11
 19:55:38

plugg, plugg och plugg

Nu har jag suttit och plugg non stop. Mitt finger är svullet för att pennan har legat där emot i tre timmar. Det handlar om jordens utveckling, djur och människan och naturen. Det är intressant och jag lär mig väldigt mycket,hoppas det fastnar.  (Försöker vara positiv)

Min stortå är inge bättre, det gör inte så ont när jag trycker på den, men när jag böjer och när jag går med foten så värker det längst tån och längre ner på foten, så nu vet ni.

Snart är det gossip girl som gäller :) Vem tycker ni är snyggast bland tjejerna? Dom flesta tycker nog serena. Men både anna och jag tycker faktiskt att hon inte är så himla snygg, så manliga drag på något sätt. Men vacker det är hon!


Ellen

Du är inte själv om att pluggat hela kvällen. ;) Kämpa på bara =)



PUBLICERAT: 2008-03-11, 20:00:51 | URL: http://karlssonellen.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: