2008-03-07
 13:24:13

7 mars

Sådär ja, nu har min pappa fått höra allt skit ifrån mig
1. Mitt betyg som igentligen är över medel men jag klagar ändå
2. gymnasium (tror att jag inte kommer in på täby och om jag inte gör det kommer allt gå under)
3. Att jag mår dåligt (trött, ont i huvudet)
4. Över en person som gör mig jävligt arg
5. Lärare som särbehandlar elever.
6. Att jag har inget jag är bra på
7. Jag har inget jag vill bli
8. att jag vill bara stanna hemma (ska till landet, som jag igentligen vill)

Ja som sagt ska jag om några timmar till martins landställe. Det ska bli trevligt men jag mår jätte dåligt och är på världens negativaste humör och orkar inte åka komunalt dit och sen bil i nån timma. Och jag vill sitta i vår soffa med mamma pappa martin och äta pappas mat och så. Nu är jag väääääldigt negativ. Martins mamma lagar också god mat men pappas e godast. Men på deras landställe ska vi dela på en 90 säng, det är mysigt men känner mig isolerad. Maritn måste stå och fixa nån sladd och jag kommer inte kunna pussa på honom :( Men jag tänker följa med för jag ska försöka vara positivare.

Idag fick vi tillbaka Första delen på sv nationella. Fick högsta på MVG. Jag kände mig inte så stolt, vet inte varför. Borde igentligen vara jätte glad! Men det var väl en positiv sak. Sen uppträdde vi på musiken (coldplay,yellow) Jag sjöng och kände att jag blev röd i ansiktet som alltid. Ändå fast jag inte var generad. Sen hände en sak som fick hela mitt humör att sjunka till 0.

Nästa vecka har vi Matte och Biologi prov. Får också tillbaka SO och NV provet hoppas jag. SOn lämna vi in för länge sen men min lärare sa att mitt var så långt så det tog massa extra tid hehe pinsamt. Skrev till massa som man inte skulle skriva. Hoppas det ger bra resultat iallafall......

Agnes & jag kanske ska jobba på thewave. Det är ju påskdå så man ska kanske ha kaninöron och sånt, ni vet. MEn agnes och jag ska nog stå där som två kyckling ägg. Siameser kanske? haha

Ses på söndag eller måndag, ha en bra helg!


Ulla

Hoppas du har/haft en skön helg! Trots allt gnäll. Ibland behöver man få spy galla.



PUBLICERAT: 2008-03-09, 10:14:49 | URL: http://www.ulla67.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: