2008-03-04
 23:08:08

4 mars

Ja jag borde ligga och försöka sova nu men jag är inte trött och har pratat med kompisar om matte provet och martin om storlien. Och så har jag gjort annat onödigt.. Imorgon kanske det blir matteprov.. Gud va jag tjatar om proven, men iallafall. ooch det handlar om funktioner och algebra .många 9or har samma matte bok i sverige.. Så om ni har den vet ni hur svår det kapitlet är. Har fattat mer nu men absolut inte på röda delen och där ser jag vg/mvg flyga iväg..  Men hoppas iallafall att matteprovet inte ör imorgon eftersom vi inte har lång matte.. Och imorgon är det språk och jag vill skolka och gå hem tidigare men ajg klarar inte av att skolka. Jag känner mig så jävla dålig och skäms om jag gör det.. Men spanskan känns helt värdelös för mig. Förra terminen sa hon att jag ahde blivit bra och kanske skulle få vg till denna termin men hon berömmer alla andra så himla mycket sen har hon aldrig berömmt mig denna termin. Hatar henne.. Gammal tant som går runt med ett hiphop band runt halsen. Hon försöker vara snäll men jag ser i henne att hon hatar mig.. Haha.. Så jag ger upp spanskan (föresten så fuskar halva klassen på proven om inte mer.. ) Jag tänker inte anstränga mig eller låsas. Får bli ig ett betyg går ju ändå bort och jag har inte ig i nått annat.. Då kan jag lika gärna få ta sovmorgonar och gå hem tidigare på onsdagar och torsdagar.. Nejdå, jag ska vara där, men tänker inte kämpa så mycket. Nu ska jag lägga mig och ha matteboken i högsta hugg och plugga plugga plugga.. Sen prata med martin om vi ska åka till storlien.. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: