2008-03-03
 13:13:05

3 Mars

hehe ja, såhär långt har jag sovit.. Skulle till UM idag men är ju sjuk så jag orkade inte.. pappa väckte mig och sa att jag skulle gå upp så jag skulle kunna somna ikväll imorse. Jag tänkte bara vila lite till men vaknade typ kvart i 1.. Tittade ut och såg.. Snö snö och snö..Tråkigt ?! Sen kände jag att jag mådde mycket bättre, men nej jag mår nästan värre nu när jag har varit vaken en stund.. Mer ont i halsen och trött och yr.. Dom som känner både anna och mig vet nog att båda är sjuka och det är därför vi har blivit smittade av cecilia, så nu vet ni det.. haha..

Jag har lite panik.. Måste köpa massor av grejer fast jag måste spara pengar till Spanien.. Men iallafall så vill jag ha vita tygskor ifrån dinsko för typ 200 som är väldigt skönt att ha på våren.. Sen vill jag ha en ny vårjacka, men har inte hittat någon.. Sen ska jag ha en ny vit bikini. Har redan hittat en.. Sen måste jag ha en ny fondation för min är slut.. Och i veckan ska jag klippa mig och kanske färga håret.. Sen kommer min telefon räkning. Sen ska jag köpa jeans short.. OCh leggings.. Jag vet inte hur jag ska göra.. Får snålringa,skita i att färga håret.. Skippa leggingsen och jackan för jag har redan en.. Köpa fondation,bikini,shorts,skor.. sen ska spargrisen fram ;)

Nu ska jag göra något att äta sen plugga och vila :) Juste.. Ska också göra en planering  för veckorna framöver..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: