2008-03-29
 15:38:01

29 mars

Hej. Igår kväll såg vi en film som heter 30 days of night, den var lite överdriven men det var en riktig nagelbitar film. Fick panik flera gånger. Men martin höll om mig :) Och inatt också, fast han var nog räddare än mig ibland haha söt.  
Idag har vi varit och handlat. Har inget intressant att blogga om faktiskt. Martin är ute och bygger ut hundgården (så snäll :) fast han gör det för att han vill, inte för någon sagt åt honom. Jag gör en vårrulle till mig haha. Ska ju snart äta om typ 1-2 timmar men jag är så hungrig. Annars är jag väldigt besviken på en person som lovade mig men som jag fick reda på att den inte höll det. Hatar sånt. Varför ska man lova saker man vet att man inte håller. Nyfikenheten bara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: