2008-03-27
 23:17:52

27 mars

Hej.Imorse vaknade jag hos Martin.. Tidigt åkte vi till täby c och där gjorde vi inte så mycket. Orkade inte vara kvar. Så vi åkte till mig och här så åt vi och sen åkte vi och handlade. Sen åkte vi till f&s (Martin mamma och jag) Ki-box igen. Det var lika kul som förra gången. Gymma är nog inte min sak.. Gillar mer när man blir taggad av alla och när man blir tvingad och göra allt fast man blir trött. När man gymmar kan man gå runt i sin takt och musiken är inte alltid så bra... Sen åkte vi hem och Martin och jag kollade på American Pie 2 med Johan. NU ska vi pumpa upp den gigantiska luftmadrassen och sova nere. Fast jag inte orkar. Men det är för johans skull -.- Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: