2008-03-26
 11:53:04

26 mars

ÄR DU..
(just nu)

[ ] jätte glad
[x] kär
[ ] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[/] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Martin
NÅGON SOM DU SAKNAR: Farmor och Farfar
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: Nikita
NÅGON SOM DU HATAR:
VEM KRAMADE DIG SENAST: Martin
VEM PUSSADE DIG SENAST: Martin
VEM RINGDE DIG SENAST: pappa
VEM RINGDE DU SENAST: Vet ej
VEM VAR HEMMA HOS DIG SENAST: Martin
VEM VAR DU HEMMA HOS SENAST: Martin
HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Mackor
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: ja
HAR DU GRÅTIT IDAG: nej
HAR DU SKRATTAT IDAG: ja
JAG:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: lite
Är rädd för att bli övergiven: japp
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: nej
Är en morgonperson: ibland :P
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: varför?
Är kär i kärleken: klart
Skrattar åt mina egna skämt: ja
Vill ha barn: japp
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja
HAR DU:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: räknas öronen? GIllar inte piercingar
Syskon: 3 st
Pojk/flickvän: Japp
Jobb: Halft
För många vänner: nej
Rymt hemifrån: ja
Färgat håret: japp
Bra självförtroende: nej v erkligen inte
Sagt "jag älskar dig" till någon: självklart
Varit kär: Ja
Dumpat någon: mm..
Gjort något olagligt: japp
Somnat i skolan: ja men bara när vi sett film
Brutit ett ben: nepp
Tappat bort mig i min hemstad: har jag säkert, dåligt lokalsinne
Sett en fallande stjärna och önskat: jaa
Varit otrogen i ett förhållande: haha räknas det om det var i 5an
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo det har hänt..
Smugit ut utan lov: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: japp..
En hemlighet som ingen vet: Nä det tror jag inte
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: jaa
Ha ångest: Japp ganska mycket
Drömma mardrömmar: det händer..
Klä dig i svart: vet inte
Hata folk: inte kanske hata men ogilla
Lita på folk: inte alla som jag borde lita på

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Martin
Fick dig att gråta: Minns inte
Du delade en dricka med: Martin
Skrek på dig: Lillebror
Du fick sms från: Anna (syster)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: