2008-03-25
 19:11:32

25 mars

ni som har läst min blogg vet att jag skulle skriva en kemiuppsats om batterier och elektrolys. Det har jag nu gjort på 9 A4. Men jag är itne nöjd än eftersom jag har inte fått med allt. Så det ska göras senare när jag hittar mer information som jag verkligen inte gör nu.

Idag åkte jag Martin och johan till donken. Sen åkte vi hem och jag pluggade och martin målade våra dörrar. Han gör det frivilligt och han har varit jätte duktig. Målat hela trappen och dörrarna och lite annat. Synd att jag inte kan hjälpa till så mycket, jag får inte riktigt plats.

annars har jag som avnligt panik inför skolan eftersom jag känner att jag måste sätta ribban högre om jag ska klara av att höja mig. Fattar inte varför folk säger att mitt betyg är bra och så för det håller jag verkligen inte med om när jag jämför med mina kompisar. Detta kan ju bero på att jag är hemma mycket men jag känner att jag är bra men inte tillräckligt. Jag vill inte slita ut mig nu när det är 2 månader kvar men ajg har inget val. Det är bara att plugga och inget annat som igentligen gäller när det är prov osv. Jag orkar vekrligen inte. Ändå fast jag har lov så känner jag press. Ska det behöva vara så? Hoppas gymnasiet blir bättre, jag orkar verkligen inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: