2008-03-22
 13:18:38

22 mars

Hej. Oj nu var det 4 dagar sen jag bloggade. Har inte haft tid eller orkat..

Igår städade familjen hela huset typ. Sen kom min morbror och hans fru och vi åt påskmiddag och sen så såg vi senare på kvällen en film som heter flood där london blir översvämmat.. Den var ganska spännande. Älskar sånna filmer.

Var nyss på ki-box för första gången. Var där med Martin och Mamma. Fyfan va jobbigt det var. Men kul faktiskt. Förutom att jag höll fel när man skulle gå runt i ring och slå på varandra.. Pinsamt. Men det ska jag nog göra om. Nu är jag helt skakis. Det är inte bara för att jag har dålig uthållighet utan alla blev trötta där varesej man e van eller inte.

Idag ska Martin och jag måla våran trappa som aldrig blivit av. Vi skrapade bort all färg när vi flytta in för typ 4 år sen. Sen har det inte blivit av. Men martin och jag ska måla den högblank vit. Kommer bli fint och fräscht. Senareidag kommer kusinen och så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: