2008-03-18
 16:08:41

18 mars

Hej, Igår hann jag inte blogga för jag var på tv inspelning direkt efter tandläkaren. Det var kul men samtidigt jobbigt för när det var tyst så började max och johan att få mig att skratta. Kommer bli kul att se sen när det sänds, "Sanningens ögonblick" heter det och börjar gå om en månad.

Annars idag fick vi tillbaka eng prov, det var 5 poäng ifrån MVG. Irreterade :P Sen fick vi tillbaka matte och jag fick G osm väntat. Inte ledsen, provet var ju svårt! Imorgon har vi SO prov Med andra världskriget så jag måste plugga hela dagen utan avbrott.. Först måste jag duscha för vi hade idrott idag.

Boken under har jag inte hunnit läsa så mycket av för mycket plugg osv. Men snart ska jag komma igång för imorgon är dt ju sista dan innan lov!! i 12 dagar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: