2008-03-16
 18:04:13

16 mars

Igår åkte martin och jag till hans storebror och firade honom på 25års dagen. Det var hansfamilj och hans fästmös familj där. Det var väl rätt trevligt. Sen åkte vi hem och åt och kollade på melodifestivalen. Jag ville att Nielsen skulle vinna men som synd var så fanns det en dålig jury som skulle få ge poäng. Igentligen så fick Nielsen 50 000 mer röster än Perelli. Men eftersom vi alltid ska ha dålig system i sverige så vinner fel bidrag.

Efter det gick pappa in på internet och kollade på flygbiljetter. Då låg dom lägre än vad dom brukar till Murcia så vi beställde medans det var så billigt. Vi hade tur att priset blev lägre för att vi räknade inte med massa extra priser för tex reserv av platser bagage och annat. Så vi hade väldigt tur :) Vi har också betalat huset vi ska hyra nu så det är nästan klart alltihoppa. Men stakars johan som igår var nervös för vi ska flyga och han adlrig har gjort det så satt vi och drev om att "tur att vi sitter långtfram då dör vi fort om vi krashar" och sånna grejer. Men haha det var rätt kul. Vi åker faktiskt på midsommar och kommer hem 11 juli.

Här kommer jag vara bosatt i sommar



Jag håller på med bilduppsats om Leonardo De Caprio. Det blir jätte långt och är sjukt uttråkande. Och så ska jag skriva en uppsats till Slöjden där jag ska prata om "mode" Som jag inte alls bryr mig om. Men jag måste ju. sen ska jag plugga till So provet om andra världskriget. Pust.....


t0tta

Åhh.. Hade INTE haft något emot att lägga mig på den där stranden och bara insupa en massa, massa sol...



PUBLICERAT: 2008-03-17, 10:49:25 | URL: http://t0tta.blogg.se
okänd

På ett sätt va det bra att Sanna inte vann, det är tydligen 25 ballader som ska vara med och tävla i år. Och då har ju Charlotte en fördel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: