2008-03-13
 17:02:13

13 mars

Hej alla kära bloggläsare. Jag har jätte ont i huvudet så de rinner tårar... Men snart kommer mamma och pappa med mcdonalds mat till mig :D

Jag tror moshen har blivit lite utskälld, idag sa han att vi fick skriva uppsats för att höja våra betyg i nv, så resultatet på provet spelar ingen roll.. Det är lite dåligt för dom som pluggade utahelvete och fick MVG men för oss andra är det ju bara bra.

Vi hade hemkunskaps "prov" idag. Vi skulle laga mat vi själva hade bestämt och räknat ut va de kosta och allt. Jag trodde inet jag skulle laga idag men det skulle jag. Det vart väl... bra. Kycklingen var hårt haha. Linus fick äta min äckliga pastasallad :D Men fint dekorerad det var den allt!

Skulle klippa mig idag. En tjej som min bror känner har gjort det förut.. Nu behövs det verkligen. Men hon skulle jobba idag, så imorgon ska jag klippa mig istället. Jätte rädd, men ändå skönt att få lite liv i håret.

Martin och jag var och tränade efterskolan och så städade jag lite... Snart ska jag äta sen plugga..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: