2008-03-10
 16:26:55

10 mars

Idag har Martin och jag varit tillsammans i 1 och ett halft år :)

I skolan idag fick vi tillbaka våra historia uppsatser, lite besviken VG+ , jag hade varit väldigt ambitiös skrivit mycket och så.. Kanske för mycket? Mina kompisar fick MVG så det kändes lite surt, men jag kan fortf få MVG i historia om jag skriver MVG på provet (: Annars hade vi idrott,bild,språk,ref... På idrotten spelade vi basket i lag och mitt lag (agnes,victor x2) kom 2a :P Annars har skoldagen varit okej..

I helgen iallafall så var vi i trästa och gick promenader, kollade på beck och annat, martin fixade tv antennen, martin tejpade upp hela ansiktet, tog nya bilder på bryggan och annat :) Det var trevligt.
I Sommar ska ju martin och jag till spanien i tre veckor, kanske inte hinner vara med anna och markus i trästa så mycket för odm ska också iväg senare på sommaren, synd. Men över deras födelsedagar och bröllopet så ses vi iallafall där en stund :)

Nu ska jag ta nått att äta, duscha, sen plugga matte och biologi..

Den här veckan är det två prov, nästa vecka ett prov, sen är det slöjd redovisning, bild uppsats och andra läxor, jippi.. Men det är bara nån vecka och någon dag kvar tills påsklovet.. Påsklovet kommer vara ifrån 20 mars till 31 april. Alltså vi är lediga i 12 dagar! Skönt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: