2008-06-03
 20:52:53

3 juni

Hej. NU är vår moped såld. 7700 fick vi. Fan va sorligt det är. Men det är nog bäst så. Nu låter det som att jag avlivat en hund, haha.. Nej men jag tror att den skulle stå stilla nästan hela sommaren och att jag kommer behöva pengarna. Kommer nog ångra mig ibland men sånt är livet. Försöekr vara positiv.

Idag så va det syslöjd. Sista, fyfan va härligt. Får vg. Hyfsat eftersom jag inte hunnit med så mycket där. Sen hade vi so sv eng där vi såg en film. Om två gubbar som fick reda på att de skulle dö så då åkte de och gjorde saker. Den var sådär. Sen hade vi lång lunch och då hade vi inte så roligt men vi kom på att vi ska sjunga oh,vilken härlig dag på skolavslutningen.Sen hade iv matte och då gick vi genom betygen igen. Mitt vg på matten gick igenom, yeeey. Sen hade vi sista idrottslektionen. Lekte lekar. Nu ska jag kolla mer på teli tequila.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: