2008-06-13
 20:28:59

Spanien

Om en vecka exakt är jag i spanien. Fan va härligt att åka härifrån. bara ta ett "break" i tre veckor. Kommer bli så himla underbart. Familjen & martin. Det jag älskar och värderar högst på jorden. Jag har inte varit utomlands sen jag var 5. Eller i danmark, men det gills inte riktigt tycker jag ;) Men jag längtar iallafall så himla mycket. Vi ska bo jätte nära lagunen och havet. Jag ska bara njuta varje dag och skita i allt annat =) Dessutom känns det ju härligt när man ser att vädret ska vara runt 30+ där och 15+ här. Härligt :P


mingla

Var med i min tävling vettja och vinn ett armband med valfritt namn på :)



PUBLICERAT: 2008-06-13, 20:38:39 | URL: http://heymingla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: