2008-06-18
 16:07:31

Privat/Öppen?

Jag har tänkt på en sak. Jag kanske ska sluta visa min blogg öppet som ajg sagt förut. Men nu tänker jag på det på allvar. Tänk vad mycket jag igentligen skriver ut som vem som helst kan kolla. Vad jag gör varje dag och är osv. Jag menar bara att det är inget privatliv när folk vet vad man gör. Jag skriver ju inte ut allt som händer men allt i stort sett liksom. Och jag kan inte minska ner det för då blir min blogg tom! Men jag älskar att veta att det finns 15-30 st som läser min blogg varje dag. Vet inte varför. Jag älskar att få kommentarer och respons. Jag blir mer taggad ju mer unika jag får varje dag. Men ändå känns det som att jag delar mitt liv med andra genom att ha en personlig blogg. Jag åker bort nu i tre veckor på fredag. Jag ska tänka då. Jag älskar att blogga, men det känns inte som jag kommer någon vart med det. Jag känner att det är bra för mig själv. Att jag kan gå tillbaka i bloggen och minnas dagar och sånt pga mitt super dåliga minne. Och gå tillbaka och se de roliga dagarna och annat. Men det kanske bli bäst så att jag gör den privat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: