2008-06-02
 21:29:43

Hejdå..(?)

Det mejlar några på mopeden, itne så många. Vi har kanske lite för högt pris. Men samtidigt är det ett bra pris. Våran moped är värd ett bra pris. Nyss ringde en tant som ville bestämma tid att kolla på det. Varje gång vi får ett melj får jag ont i magen samtidigt som jag blir glad. Men jag vill inte. Det är ju våran moped. Vi är ju som en. Jag vill inte se den åka ifrån mig.. Hur ska jag klara mig? Nu undrar ni säkert varför jag gör det. Det är för att jag vet att jag kommer inte vara hemma så mycket i sommar, jag ska byta skola och jag behöver pengar. Men samtidigt får jag så ont i magen.. Det är som att lämna undan sitt gosedjur i garderoben. Ni vet, den där känslan. Usch....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: