2008-06-17
 11:35:53

Godmorgon

Igår så gick maritn och gustav runt med kameran. Sen hade de glömt linslocket på onoff så då fick martin cykla och hämta de och gustav åkte hem. Vi orkade inte åka till martins pappa för vi var så trötta och så ringde mamma och hon var i arninge så hon plockade upp oss. Då ringde jag martin och sa åt honom att skynda sig och så låste jag dörren och gick ut. Mamma hade lånat mormors bil och där satt vi ett tag och sen kom maritn ut från porten. Han trodde vi hade åkt och att han var utelåst för jag sa ju aldrig att vi satt i mormorsbil. Tyckte så synd om honom ;P Sen åkte vi hem åt och gick ut med hundarna. Sen sov maritn och jag nere och såg naked mile.

Jag sov till 11 idag men martin gick upp mycket tidigare. Inte så ovanligt. Han är nu i centrum och handlar minneskort till kameran. Den är jätte bra och rolig att fota med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: